dilluns, 25 de febrer del 2013

Una obra conjunta

Obra a quatre mans
Aquesta pintura sembla haver acabat bé malgrat els seus desafortunats principis. Era una pintura de circumstàncies de fa molts anys que vaig fer una vegada però no la vaig voler ensenyar en l'exposició del moment. La peça ha passat anys rodant per l'estudi com esperant una oportunitat de ser o de transformar-se.
Poc abans de l'actual exposició hi vaig afegir els noms cal·ligrafiats dels vint-i-tres elements per a poema surrealista. Bartomeu Molino va acceptar de treballar-hi; la peça va canviar d'aspecte, de tensió i de significació. Per això, aquesta vegada, aquesta peça esdevé finalment una obra sense títol ni referència ni firmes, i veu la llum en una exposició.

1 comentari:

  1. Ja m'ho va semblar..., era i no era teva...,pero te traces que son indiscutiplement teves....,em tenia intrigada.

    ResponElimina